Dressyr

Igår tävla jag dressyr på en av lektions ponnyerna som heter cöster , programet som reds var Lb:1 blev det trots allt.

Programet gick bra ut án några större missar en del över gångar var lite sen och volter lite stora men annars bra. Resultatet blev 59,21 % hyfsat nöjd inget super program men inga större missar i heller.

Efter jag startat funktionera jag. Igentligen skulle jag bara vara löpare men då skrivaren inte kunde fick jag rycka in. När jag var skrivare prata jag lite med domaren hon sa att jag red snällt och harmonisk , (alltid kul att höra ) men att jag hade händer in i magen och red lite slarviga vägar.

Cöster fick beröm för att han var lugn , fin och lösgjord. Den ponnyn är bara för fin. Eftersom att jag funktionera dubbelt kom jag inte hem förren ganska sent = han bara rida en häst, fördel med att var skrivare stavas kaffe+ kaka-kaffe , nä skoja men det är lärorikt och se vad som det dras av och vad som är bra osv.





 

Fina cöster, om någon har bilder får ni gärna mejla till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0