till www.tavlingsponni.blogg.se

Ska sköta världens gulligaste ponnysar idag<3foto: @sparrrris


Jag och pava :)Foto : mette @cowondoo


Jag och pava :)Foto : mette @cowondoo

foto: erika<br /> <br /> @Statelite

foto: Maria elr Mette<br /> @Statelite



<font size="6" face="impact">Siri &amp; Karvi´s Pavarotti &lt;3</font>

<font size="6" face="impact">Siri &amp; Karvi´s Pavarotti &lt;3</font>

Pavi&lt;3

Vi är två som driver bloggen detta är siri den bruna ponnyn är en c-ponny född 2000
den lilla mörkbruna är en b-ponnt född -95

Jag och Världens finaste ;)

Sticker ut till stallet nu :)<br /> Ska rida ponnys och mocka ses sen :)

Ser på hästaktion kolla tv4 ;)
Kom nyss in från stallet ;) Tänkte börja med dagens bdb vore det intressant ;)

Kom nyss in från stallet ;) Tänkte börja med dagens bdb vore det intressant ;)

(gammal bild, har dåligt med bilder ;) Dagens ridpass Oskar tog jag utt på en liten stubb ritt blaning klättring lite dressyr och mycket myss ;) Börja med att skritta fram honom ordentligt la volter , klättra lite i en inte så brant backe. Gjorde lite skänkel vikning såg till att han var framme för skänlen och bjöd men samtidigt inte fick springa eller bli framtung. Efter en bra stund skritt arbete satte jag igång lite trav. Börja med att jogga fram honom lät honom gå lite som han ville med huvudet fukosera på bjudnig och lät oss ha kul:) Oskar var jätte duktig så efter en stund börja jag kräva lite av honom la honom i en liten längre avslappnad form. Galloppera honmo lite också innan jag börja med lite back träning . <tog det ganska lugnt skritta först i några lite branta backar och galloppera sedani de minder branta. Red intw jätte hårt men ganska svettig blev han , men det kan jo bero på 27 grader värme och tjock vinterpäls ;)

jag är den andra som driver bloggen mitt namn är Linn jag har två ponnys Kinghamlet-94 (vita d-ponnyn)
och oskar född-92 fuxen en b-ponny

Färgen på header får du bestäma själv ;) Vi behöver hjälp med kodnikg osv. du får gärna hjälpa till med övrig design ;)

mvh LINN

PS. du får själv klart a andra bilder från bloggen pm du vill? det finn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0