Trött..

Idag har jag bara varit heltrött hela dagen , har kännts som om jag skulle somna på flera lektioner. Just nu sitter jag här halvt sovande och bloggar.

Hamlet fick gå en snabbis i paddocken.

Vintern börjar verkligen drar igång. lite sorgligt är att säsongen sista tävling för mig och hamlet är på lördag.
Vi ska tävla en Ld Lc på lillhagen.

Eventuellt blir det nyårshoppning också men då tror jag att jag hoppar lektions ponny.

Hur har ni det? Hru många tävlingar har ni kvar?



Härliga sommer ;)

Kommentarer
Postat av: Maja Persson

sv: Hahah ja ni kanske kan rulla ihop dom så att dom ser normala ut men här uppe i min familj kan vi inte det så de fick bli bollar..;)

2011-12-05 @ 20:06:44
URL: http://majsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0